Végzettségeim:
Amikor elkezdtem gyakorolni a testnevelő tanári hivatásomat, mindjárt a kezdeteknél két megoldandó problémával találkoztam. A sportszakkör vonatkozásában a rendelkezésre álló heti két alkalom jelentett akadályt a komolyabb versenyeredmények elérése szempontjából, míg a testnevelés oktatásánál az elsődleges gondot a diákok alacsony szintű motiváltsága képezte.
A testnevelés órák keretébe motivációs célzattal, a sportköri munkába viszont a hatékonyabb versenyfelkészülés céljából, beépítettem az anatómia és élettan oktatását, ami hamarosan meghozta a remélt eredményeket.
Idővel a tudatosság elvének alkalmazásának a gyakorlatból az „Anatómia és élettan oktatása a testnevelésben és a sportban a tudatosság elvének jegyében” - Jó gyakorlat kerekedett ki.
Ezzel a gondolattal kezdődött meg a kezdeti nehézségek megoldására született Jó gyakorlat továbbfejlesztése, ami végül a „Komplex 3+T” tehetséggondozó módszer megalkotásához vezetett.
Idővel, arra a következtetésre jutottam, hogy a tanítványaimnak akkor tudom nyújtani a legtöbbet, ha kilépek a szűkebb értelemben vett testnevelés tantárgy kereteiből. A diákok személyiségének és testi – lelki fejlődésének holisztikus megközelítéséből kiindulva, különböző szakos kollégáimmal szorosan együttműködve, más tudományterületek valamint a művészetek bevonásával kívántam növelni oktató - nevelő munkám hatékonyságát.
Ezzel a gondolattal kezdődött meg a kezdeti nehézségek megoldására született Jó gyakorlat továbbfejlesztése, ami végül a „Komplex 3+T” tehetséggondozó módszer megalkotásához vezetett.
A pedagógus- életpályamodell keretében, a 2019. évi sikeres minősítési eljárást követően a Mesterpedagógus - fejlesztő innovátor fokozatba léptem.